tre dagar

Har inte kunnat blogga under några dagar för att blogg.se hade fuckats upp men nu är jag tillbaka iallafall! I tisdags var det ju bal som sagt, det tog slut runt 12 och efter det var det chill ute sen rörde jag mig hem, somnade sjukt sent för att vakna 8 dagen efter då det var skolavslutning. Fick ju tillbaka betygen och är sjuuuuuuukt nöjd över mina betyg, gick ut med 310 poäng. Efter det gick jag hem sen till Hässelby och mötte upp en kompis och sen gick vi till kanaan och träffade massa grabbar som vi va med ett tag sen så chillade jag med ebbisen clarisen och hela gänget, d kom även folk från andra skolor och blabla. åkte hem ett par timmar senare, fixade mig och så och runt halv tio tog jag bussen till spånga sen till kista, mötte upp min kusin käka på max sen va jag med några andra, tung kväll igår iallafall. vaknade runt halv två idag, käkade frukost och åkte till hjulsta och tensta för some business. och nuuuuuuu är jag hemma. är skit trött har inte sovit så mycket på två dagar och på måndag börjar jag jobba. fml. lägger ut bilder senare från mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0