Fucking lättnad

Räknade ut att min balklänning senast kunde komma på onsdag, det vill säga när vi slutar skolan och hade lite ångest. Liksom tredje klänningen jag beställer och så kommer den inte ens fram i tid. Skulle bli fett jävla äckel besviken och typ inte gått på balen eller nått. Bal vad säger jag, "niornas avslutningsfest" heter det i vår skola! Men i alla fall fick mejl idag om att den var på posten så den kommer förmodligen på måndag. Hoppas jag om inget händer nu, vore så jääävla typiskt. Har i alla fall en i reserv ifall den inte skulle komma/passa/varacpsämst eller nått vad vet jag. Har testat hur mitt hår antagligen kommer att vara också, ett problem mindre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0