chacha bloggen

Det var ett tag sen jag bloggade, så tänkte ge det ett försök. hahah, måste man berätta om sin dag? pallish, men gör det ändå. Vaknade halv 12, fixade mig och sånt shit man gör när man vaknar, kollade oth och åkte sedan till vinsta för att träffa en vän. runt 5 åkte jag till natalie och vi promenerade till björnboda för att köpa glass och sen satte vi oss vid skolan. fick ett gulligt samtal av ali hjärndöd 1 och ali hjärndöd 2, sköna grabbar.. ellääh? sen gick vi hem och träffades runt 7. vi satt med en kille och snackade om livet, sådär gullig pojke hahahha.. pallar inte berätta om vad som hände.
så trevligt att jag och den här söta tjejen skaffat blogg tillsammans, visst? ja. och hoppas du e nöjd med mitt seriösa inlägg natalie!
amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0