Äckligt trött

För det första fyfan vad fult och dåligt de har ändrat blogg.se, varför ska allting alltid förändras så jävla mycket... Aja, vet knappt om det här är rätt ställe jag skriver på men vad gör det. Balen igår var väl okej, inte mycket mer än så.. Maten var.. inte bra. Påriktigt ni som valde maten, vad fan tänkte ni? Tyckte ni påriktigt att det var gott eller? Sen var det väll lite sådär efter, inte jätte roligt men det funkade väl ett tag. Blev fett tråkigt så alla drog vidare, dåå runt 10 var det fett piss i skolan fortfarande. Tog bussen hem, bytte om, drog vidare och träffade typ halva skolan på starbo. Var ganska najs och chill i början men sen så spårade det lite och vi drog. Väntade på bussen i typ en halvtimme sen kom den inte. Ringde runt lite till massa folk och sådär. Slutade med rushen från svandammen till spånga station för att hinna med en buss till stan. Blev typ roadtrip runt Stockholm, ended up på landet i dimman halv 4 lagom najs. Kom in värmde oss och sådär. Somnade vilket som kändes som typ ett par timmar men visade sig vara 20-30 minuter. Risiga som in i helvete tillbaka mot stan och var hemma klockan 8 hos Sophia och gjorde värsta frukosten. Typ aldrig ätit så mycket. Matkoma. Sen tillbaka till skolan för avslutning halv 10, lagom skevt. Efter avslutningen drog jag hem, la mig och solade ett tag tills pappa kom hem med lunch till mig och min bror. Käkade, la mig i solen ett tag till men kändes så jävla fel att somna i solen och typ få hudcancer så gick in och la mig i soffan och sov ett par timmar. Vaknade käkade flingor och somnade om. Sen vaknade jag igen och kollade på Portugal-Danmark matchen ett par minuter innan jag behövde fixa mig för att åka och käka i vällingby på O'learys. Fyfan vad god mat dom har där. Drog hem någonstans i andra halvlek på Tyskland-Holland matchen och nu ska jag fanimej lägga mig och kolla på Sex and the City eller nått.. Orkar ej med livet.

Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Svar;
I helgen var jag med min pojkvän! :)
Vad händer ikväll?:)

2012-06-14 @ 14:14:01
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0