I see the heart of a winner.


DDe här dagarna har ja ingenting för mig eftersom jag är sjuk så har kollat på One Tree Hill hela dagarna sedan Sophia kom över med ett usb på s.5-6. Sweet. Idag gjorde Ludvig mig sällskap när han kom hem från jobbet. Haha sötis, riktig jävla serienörd 4 real. Så vi låg i soffan och kollade till klockan 8 när vi inte fick vara i vardagsrummet längre och han är ledig imorgon så han gör mig väll säkert sällskap ett tag då också. Mahahah. Han ska btw flytta om typ några veckor och han var helt övertygad om att jag skulle bo hos honom mer än vad jag gör hemma. Kommer väl dit och kollar på One Tree Hill med honom. Btw känner mig bättre idag än vad jag gjorde igår så är nog på bättringsvägen för er som undrar. Nu är det dags för glass wooooooop!

Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Förlåt för sent svar, men jag har haft fullt upp! :/
Jag kollar på Pretty little liars med en kompis ! :)
Allt bra?:)

2012-07-10 @ 00:49:46
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0