FML, aja FISH.


Blev väckt imorse när jag för en gångs skull sov bra under den här sjuk perioden. Det var vårdcentralen som gällde kl 11.40 så somnade om. Vaknade och klädde på mig och sånt, var klar på en kvart eftersom frukost inte var något att tänka på. Har inte ätit speciellt mycket, till mesta dels soppa och glass typ.. Mums. Men fick reda på att jag hade först öroninflammation och halsfluss, och som pricken över i:et så hade jag en blåsa långt inne i hörselgången. Allt på samma gång, såklart! Så inget landet för mig nästa vecka. Jävla cp äckel tajming. FML typ, aja får bli någon annan gång.. FISH typ. Aja nu ska jag bli som en jävla knarkare och käka 2 tabletter 3 gånger om dagen i 5 dagar och sen 1 tablett 3 gånger om dagen de andra 5 dagarna. Wihooo. De är typ lite större än alvedon och jag tar inte ens en hel alvedon. heheeeee... + att man inte kan svälja normalt. Livet är ju bara för bra. Måste ha dålig karma eller nått.. vad fan har jag gjort?!

FUCK IT SHIT HAPPENS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0