Feeeeeezt.

Hej bloggläsare haha asså nej. Men aa nu ska jag börja blogga igen vet inte hur det blir med Amanda, hon jobbar ju hela tiden på sitt jävla dagis. Nej hon jobbar inte ens! Hon bara äter glass, frukt och bullar medans hon suktar alla på instagram. Jävla chillare. Aja hur som hellst kan ju berätta för er att jag ska gå tillsammans med alla Bromma kidz i höst medans alla mina friends ska gå i Blackan. Det kanske ni vet i alla fall. Men Andrew kanske skulle byta hoppas hon lyckas och får gå i min klass hähähääh så jag slipper bli den där lonern i klassen typ.

Aja sen senaste dagarna har varit lite fullt upp och gjort så att jag gått och blivit sjuk eller nått, helt röd i halsen och får kanske inte ens följa med till mormor imorgon. Har till största del hängt med Emmson, hahahaha asså min torsdag var ju lagom händelserik. Klockers. Fredag också för den delen. Igår var det bara mys hemma hos mig med 4:an. Och idag är man sjuk. Fetttt najs. Nu ska jag fortsätta lyssna på samma låt som jag gjort hela dagen och typ packa ihop lite mer saker i mitt rum. Har ätit pannkakor 4 dagar i rad förutom idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0