Projekt X bitchöööz

Shåååå. Var med ultratönten idag också men denna gång i stan. Träffades typ 2 sådär standard sen åkte vi dit gick runt jag hittade två stickade tröjor från H&M och en tjocktröja från hollister. Hashtag: #hollisterbög sen köpte Amanda en väska, såklart vill hon härma mig, sin förebild, sin idol och köpte likadan som jag har. Men hörrni inte nog med det hon kunde fan inte hitta den själv heller! Så jävla blind japallarejjj. Drog i alla fall hem vid 5 och bytte om dirr för att hinna till träningen hääähää standard fys med Chrillebanan. Justja köpte nitar också som jag har satt på ett par shorts mesans min broder la över lite filmer till moi så nu blire Projekt X bitchööz sen ska jag slagga, nattinatti!


Låål köpte för lite nitar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0