Fuckschool

Hej soppan som ville att jag skulle blogga (och alla andra som läser). Skolan har ju börjat som sagt och helt ärligt så suger det jävligt hårt.. Dock är min klass helt underbar och schemat med. Men plugget kommer ta mitt liv ifrån mig.. Så d senaste dagarna har jag bara varit i skolan och igår gick jag faktiskt till kyrkan runt 7 på kvällen. Träffade Kristina där och massa andra. Kom hem runt 10 och sov skitdåligt så e fett trött nu. Idag va d skola också, va kvar i vby med steph efter skolan och träffa halva världen där typ. Sen när jag kom hem somna jag på soffan sen sprang jag ut i regnet för att träffa min boo. Seriöst är fett lycklig.. #älskamittlivjustnu#tackgudförallt

Ska snart sova så godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0